woensdag 22 oktober 2014

Essence Rock out blush 01 Global icon


Op 9 November (de dag dat ik een half jaar getrouwd ben en 8 jaar samen met mijn man) zijn de Mtv Ema muziek awards in Glasgow en Essence is daar sponsor van! De limited edition van half oktober t/m half november is hier helemaal op ingespeeld en hoewel ik niks met de awards heb had ik wel wat met een prachtige blush uit deze collectie!


De reden dat ik deze blush meenam is eigenlijk gewoon omdat hij er leuk uitziet. Ik heb hem niet geswatcht in de winkel, maar kon hem door de mooie kleuren niet weerstaan.


De blush bestaat uit 3 verschillende kleuren namelijk 2 verschillende tinten roze en een paarse tint. De kleuren lopen in de verpakking mooi in elkaar over en doen me een beetje aan een wereldbol denken.


De blush zit in een rond plastic doosje en op de voorkant staat de limited edition en het merk gedrukt met zwarte letters. De verpakking doet me een beetje goedkoop aan, maar dat is niet erg, want je betaald ook niet veel voor deze blush. In de verpakking zit in totaal 6,3 gram en hij is 18 maanden houdbaar.


Bij het maken van de swatch word ik blij. De blush is namelijk heel mooi roze van kleur en bevat allemaal subtiele glinsteringen. De pigmentatie is dik in orde, maar hij is wel iets wat brokkelig.


Hier kun je het glinster effect goed zien.


Ik vind deze blush echt geweldig! Hij is goedkoop en ziet er heel mooi uit. De gloed die de blush afgeeft is erg bijzonder en het pigment is geweldig.


De essence blush is voor €3,39 tijdelijk te koop bij verschillende Kruidvat en Trekpleister filialen. 


Wat vind jij van deze blush?