zaterdag 23 januari 2016

Baby outfit vlindertjes


Afgelopen woensdag was Selena alweer 3 weken oud en ik besloot om haar outfit vast te leggen. Ik vind het heerlijk om voor haar te shoppen en vind het leuk om te zien welke kleuren haar goed staan. Deze keer had ze typische meiden outfit aan met natuurlijk roze!


Het setje wat ze aan heeft kocht ik in november bij de Baby-dump. Ik vond dat we te weinig kleding hadden in maat 50 en daarom besloten Carlo en ik even uitgebreid te shoppen.

Op het shirtje staan vlindertjes en bloemen in verschillende kleuren. Midden over het shirt loopt een rode lijn waardoor het lijkt alsof het een overslag shirt is, maar dit is niet het geval. De lijn heeft dezelfde kleur als de legging en ook in het strikje op het shirtje komt de kleur terug waardoor het een leuk geheel is.


Voor het shirtje betaalde ik €6,95 en voor het broekje €4,50. De sokjes heb ik volgens mij gekregen van mijn vader.


Vind jij het ook zo leuk om je kind te kleden?