zondag 17 januari 2016

Het eerste setje


Het eerste setje kopen is niet zonder slag of stoot gegaan! Ik was al maanden op zoek en kon maar niks vinden wat aansloot bij mijn wensen! Carlo snapte niet dat ik het zo belangrijk vond en liet me maar mijn gang gaan. Uiteindelijk slaagden we samen voor een eerste setje en vandaag laat ik hem zien!

Mijn eisen leken me simpel. Ik wou graag iets meisjes achtigs en het liefst een jurkje! Ook vond ik het belangrijk dat het een setje was wat goed bij elkaar paste en dat het comfortabel zou zitten voor de kleine meid! Daarnaast was ik ook niet van plan om er teveel aan uit te geven, want ze kunnen het vaak maar erg kort aan en als je pech hebt krijg je een grote baby en dan loop je het risico dat het helemaal niet past. 


In november slaagden we voor het eerste setje bij de baby-dump. We kochten daar een jurkje en een legging van het merk Bampidano. Ondertussen zit er 50% korting op, maar met een prijs van €8,95 voor de legging en €16,95 voor het jurkje vond ik het een betaalbaar setje. Onder het jurkje draagt Selena een romper die ik kreeg in de Baby-dump box. Op deze romper staat de tekst I look so cute. Verder draagt ze een mutsje van de C&A en sokjes van de H&M.



Wat voor eerste setje had jij voor je baby?