maandag 11 januari 2016

Notd Amazing girls


Ik vind het belangrijk om mijn nagels mooi en verzorgd te hebben! Gelukkig heb ik van mezelf hele sterke nagels en mooie witte tips. Soms wil ik mijn nagels extra laten stralen en dan lak ik ze met een mooie nagellak. Vaak eentje met een bijzondere finish of met een topper erover. Vandaag laat ik eeen mooie combinatie zien.



Ik lakte mijn nagels eerst met twee laagjes van de lak 52 Amazed by you van Essence. Deze lak is diep paars van kleur en heeft een opvallende glans. Zelf vind ik hem in het potje mooier dan op mijn nagels omdat hij daar nog net wat lichter is!


Daarna bracht ik een topper erover aan.



De topper die ik gebruikte is van Gosh en heet 619 Girls on film. Hiervan bracht ik een lakje aan en het lakje bevat glitters in alle kleuren van de regenboog en flakies met een licht roze kleur.


Ik vind de twee lakjes prachtig in combinatie met elkaar. Leuk voor naar een verjaardag of een ander feestje!


Wat draag jij het liefst op je nagels?