woensdag 12 november 2014

Volg mij


Op 28 oktober kwam er een artikel online waarbij jullie mochten spammen. Jullie hebben daar best goed gebruik van gemaakt en ik bezoek jullie blogs regelmatig! Vandaag is het de beurt aan mij. Ik ga lekker spammen en hoop dat jullie me gaan volgen!



- Ik zou het tof vinden als je me volgt op Bloglovin
Hier komen alle update's van mijn blog automatisch op en zo hoef je geen artikel te missen!

- Ik zou het geweldig vinden als je me volgt op Twitter
Hier update ik de dingen die me op dat moment bezig houden! Soms met foto en soms zonder. Deze foto's verschijnen niet op mijn site en het is dus een extraatje.

- Ik zou het super vinden als je me volgt op Youtube
Filmpjes komen altijd een dag eerder online op youtube dan op mijn blog!

- Ik zou het fijn vinden als je me volgt op Instagram
Bijna hetzelfde als twitter.



Waar volg jij mij al?