maandag 3 november 2014

P.S. blauwe textuur nagellak


Twee weken geleden ben ik met mijn moeder wezen winkelen en hebben we ons o.a.goed vermaakt bij de Primark. Ik liet mijn aankopen de dinsdag erop al zien en afgelopen woensdag lakte ik mijn nagels met de blauwe textuur nagellak.


In eerste instantie had ik een make-up palette in mijn hand, maar daarbij waren er al zoveel oogschaduws gebroken dat ik hem geen kans durfde te geven. Met een nagellak kan weinig mis gaan en de prijs was al helemaal niet mis, dus voor €2,50 nam ik de 3d (zoals de Primark het noemt) nagellak mee.


De nagellak zit in een vrij groot glazen flesje en hij bevat 11,3 ml. Volgens het flesje is de lak 6 maanden houdbaar, maar mijn ervaring is dat nagellak veel langer goed blijft.


Op mijn nagels vind ik de lak geweldig. Ik heb twee laagjes aangebracht ik wordt er zo blij van. Het is net alsof ik allemaal kristallen op mijn nagels heb en ze schitteren als de sterren van de hemel. Ook van andere mensen heb ik meerdere complimenten mogen ontvangen en ik durf wel te zeggen dat dit voor mij de mooiste lak is die ik ooit heb gedragen en dat voor maar zo'n klein prijsje!

Ook de houdbaarheid vind ik niet slecht. Ik heb hem 3 dagen kunnen dragen zonder topcoat en dat vind ik voor een textuur nagellak niet verkeerd, want mijn ervaring is dat deze veel sneller afbladeren dan gewone nagellak.



Heb jij al eens een nagellak bij de Primark gekocht?