vrijdag 28 november 2014

Outfit Autumn aqua


Een tijdje terug kocht ik bij de Primark een super leuke blauwe blazer voor 21 euro en een licht roze top voor slechts 1 euro! Vandaag heb ik ze samen aan in een outfit en hoewel die twee items meer voor het voorjaar zijn heb ik toch een herfstige look gemaakt!


Ik koos ervoor om de lichte kleuren te combineren met een donker bruine broek. Ze lijken me ook erg leuk staan bij een grijze broek!

Kleding:

Zwarte basic top van de H&m
Roze top van de Primark
Blauwe blazer van de Primark
Bruine broek van de Takko
Laarsjes van de VanHaren


De roze top was afgeprijsd en voor 1 euro kon ik hem echt niet laten liggen. Ik heb hem ook al in een andere kleur, maar dan een maat kleiner en die vind ik net wat teveel tekenen. Deze valt een stukje wijder en daar voel ik me fijner in. De blauwe blazer vond ik voor de Primark vrij prijzig, maar 21 euro blijft niet heel duur! Ik vind de kleur geweldig en het is een mooi strak model. Ik kan hem helaas niet dicht dragen, maar los valt hij wel erg mooi!


Mijn sieraden zijn vrij standaard! Zoals altijd draag ik mijn trouw en verlovingsring. Om mijn nek draag ik een wat langere ketting met verschillende vormen stenen.



Make-up:

- Catrice camouflage cream review
- Catrice bb all round foundation
- Max en more foundation poeder DFC 261 nude review
- Catrice limited edition Haute future C01 iROSEdescent blush parels
- Max en more oogschaduw palette brown eyes
- Catrice ulitmate lash multimizer volume mascara
- Luminelle oogschaduw zwart
- Etos serumlipstick 002



Welke kleur kleding draag jij nu veel?