donderdag 13 november 2014

Max en more Oogschaduw palette brown eyes & blue eyes


Vorige week donderdag liet ik jullie mijn Takko, kruidvat en Action shoplog zien! In dit filmpje liet ik o.a. twee oogschaduw palettes zien van Max en more (Action) en vandaag review ik de variant voor blauwe en voor bruine ogen! 



De oogschaduw palettes zitten netjes verpakt zodat je zeker weet dat ze nog niet aangeraakt zijn door iemand anders. Op de achterkant van het karton staat informatie zoals de ingrediënten, hoeveel gram oogschaduw hij bevat (10 gr), de houdbaarheid (12 maanden) en dat ze niet op dieren zijn getest! Deze informatie staat ook nog weer op de doosjes zelf.

 De paletten kosten €0,79 per stuk en bevatten 12 kleuren.

Palette voor bruine ogen: 



In het palette voor bruine ogen zitten veel verschillende tinten namelijk grijs, blauw, wit, bruin en roze!


De linker kant. 


De swatches stellen me een beetje teleur! Je ziet een hoop glinsters, maar qua kleur zelf springen alleen beide bruine tinten eruit.



De rechterkant:


Wat een tegenvaller!

De ooglook: 


Op mijn ogen heb ik 3 verschillende kleuren gebruikt en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben! De swatches vallen heel erg tegen, maar eenmaal op mijn ogen zijn de kleuren nog best intens. Ik bracht beide bruine kleuren van de linkerkant aan en de grijze kleur links bovenin en ik moet bekennen dat dit ook wel de meest gepigmenteerde kleuren van dit palette zijn, maar dit resultaat had ik niet verwacht. Helaas heb ik wel iets wat last van fall out, maar dit waaier ik gewoon weg met mijn waaierkwast van de Hema.


De swatches waren een dikke teleurstelling, maar toch heeft het palette mij wel positief verrast, want ik vind de kleuren op mijn oog wel erg mooi uitgepakt! Al met al wel de moeite waard voor 80 cent.

Ook jij kunt kans maken om dit palette aan je stash toe te voegen. Om mee te doen aan de win actie moet je hier klikken


Palette voor blauwe ogen: 



Het palette voor blauwe ogen spreekt me meer aan qua kleuren. Hij bevat grijs, blauw, zwart en wit en de kleuren zijn goed met elkaar te combineren omdat ze verschillende tinten hebben.


De linker kant.


Wederom is de pigmentatie bij de swatches ver te zoeken, maar ik heb hoop!



De rechterkant.


Dit ziet er beter uit! De pigmentatie is goed en de glinstering vind ik ook erg mooi!

De ooglook:


Bij het bruine palette koos ik ervoor om een ooglook te maken met de best gepigmenteerde kleuren, maar bij deze ooglook heb ik juist voor de minder gepigmenteerde kleuren gekozen. Ik heb vier verschillende kleuren van de linkerkant voor deze ooglook gebruikt.


Hoewel de swatches me toch nog wat tegenvielen ben ik ook hierbij wel overtuigd door de ooglook!



Al met al vind ik beide paletten het geld waard. Ze zijn niet zo mooi als de paletten van bijvoorbeeld Sleek, maar die zijn dan ook 10x zo duur!


Welk palette vind jij het mooiste?