woensdag 5 november 2014

Me time tag


Afgelopen donderdag kwam ik bij Vera een hele leuke tag tegen namelijk de me time tag! Deze tag bestaat uit 10 vragen die te maken hebben met wat jij doet als je een momentje voor jezelf neemt!

Wat kijk of lees je tijdens me time?
Een film of serie kijk ik eigenlijk nooit in mijn eentje ontspannen op de bank, maar om 20:00 kijk ik iedere dag gtst. Op dat moment doe ik eigenlijk verder helemaal niks. Ook qua lezen doe ik niet zo veel behalve als ik in bad zit. Op dit moment lees ik het boek Niemand mag het weten.

Wat draag je tijdens me-time? #nobra
Helemaal niks omdat ik in bad lig of mijn pyjama! Mijn pyjama is vaak een lang shirt met een charmante broek. Daarover draag ik dan mijn paarse badjas en aan mijn voeten heb ik meestal niks.

Wat zijn je favoriete beauty producten om tijdens me time te gebruiken? 
Tijdens mijn bad moment gebruik ik vaak een bad bruisbal van Lush, een haarmasker, een gezichtsmasker en zodra ik uit bad stap smeer ik me lekker in met een bodylotion.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Deze heb ik toevallig afgelopen week laten zien in een review artikel

Wat drink en eet je tijdens me time?
In bad eet of drink ik helemaal niks, maar tijdens goede tijden slechte tijden heb ik eigenlijk altijd wel een warme drank bij de hand. De ene keer is dit thee en de andere keer een speciale koffie of een lekkere beker chocolademelk. Ook pak ik er regelmatig een lekkere koek bij of een stukje chocolade.



Wat is momenteel je favoriete geurkaars?
Zoete fruitige geurkaarsen vind ik het lekkerst, maar op dit moment kan ik geen favoriete geurkaars noemen omdat ik ze laatste weken niet meer gebrand heb. Op dit moment heb ik namelijk iedere avond een soy scent aan staan!

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Nee eigenlijk niet.

Ga je wel eens alleen naar de film?
Nee. Ik ga sowieso niet vaak naar de film toe, maar als ik al ga dan gaat mijn man altijd mee.

Favoriete webshop?
Normaal zou ik nu heel hard Enchantra roepen, maar helaas zijn die uit de lucht. Verder ben ik niet zo van het online winkelen.

Heb je nog iets toe te voegen? 
Nee. 




Hoe ziet me time er bij jou uit?