woensdag 8 oktober 2014

15 Geluksmomentjes


Iedere dag lachen we wel zowel binnen als buitenshuis. Lachen is gezond en gezellig. Vandaag vertel ik mijn 15 geluksmomentjes van de laatste tijd. Dit zijn de dingen waar ik blij van wordt



* De herfst is bijna begonnen: 
Om eerlijk te zijn ben ik meer een lente persoon, maar de herfst heeft zo ook zijn charmes. Lekker om half 9 op de bank in je pyama met een kopje thee, koekjes en een geurkaarsje aan. Ook begint de natuur weer op te spelen en vinden we weer mooie bladeren op de grond.

* herinneringen ophalen: 
Ik hou ervan om terug te denken aan de leuke dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven.

*Complimenten krijgen over uiterlijke verschijning:
Afgelopen maand heb ik best veel complimenten gekregen over mijn nieuwe haar en daar wordt ik blij van! Ook vind ik het altijd leuk om complimenten te krijgen over hoe ik me kleed en over hoe mijn make-up zit

* Hakken dragen:
Misschien stom, maar ik voel me zekerder met hakken aan en ga me veel vrouwelijker voelen. Dit straal ik uit naar mijn omgeving en als er dan mensen naar me fluiten dan wordt ik toch stiekem wel blij

* Bols en Grolsch:
Dit zijn mijn twee lieve katten en hoewel ik ze soms wel achter het behang kan plakken hou ik toch wel heel veel van ze. De momenten waarvan ik vooral geniet zijn als ze achter elkaar aan zitten en als Bols s'avonds bij me slaapt. Hij legt dan altijd heel lief zijn pootje in mijn hals en maar spinnen.



* Het geluk zien van mensen die ik niet ken:
Ik vind het leuk om naar mensen te kijken en ze te zien genieten. Een verliefd stel die niet kan stoppen met naar elkaar kijken of een vader die een vader zoon moment heeft.

* Foto's maken en bekijken: 
Ik hou ervan om beelden te schieten van zowel de dingen die ik doe als mooie dingen die ik zie. Ik probeer de beelden steeds beter te maken en ben er zelf dan ook best kritisch op.

* Nieuwe make-up collectie's
Als beauty fan hou ik er natuurlijk van als er weer een nieuwe collectie in de schappen te vinden is. Vroeger zou ik het ook meteen gekocht hebben, maar tegenwoordig wacht ik toch even wat reviews af en sla ik daarna mijn slag

* Samen met mijn man tv of film kijken:
Lekker tegen elkaar aan liggen en samen lekker een film of tv kijken.

* Leuke dingen doen:
De laatste tijd doe ik met mijn man niet zo heel vaak leuke dingen meer, omdat hij het heel druk heeft, maar toch geniet ik volop van de momenten die we wel samen delen. Verder geniet ik van het kletsen en op stap gaan met vriendinnen en mijn moeder



* Mijn zusjes:
Zoals jullie misschien wel weten heb ik twee kleine zusjes van 6 en 2,5. Officieel zijn het halfzusjes, maar half vind ik zo'n rotwoord. Ik hou niet half van ze, maar helemaal!

* Catannen:
Sinds een paar maanden hebben we het spel Kolonisten van Catan helemaal ontdekt. Mijn man en ik spelen het soms samen, soms met mijn moeder en soms met mijn tante! Het brengt soms wat frustratie met zich mee, maar we hebben al heel wat nachten doorgehaald door dit spel.

* Leuke muziek:
Muziek maakt me blij. Of dit nu in de auto is, thuis of ergens anders. Ik hou van muziek.

* Winkelen: 
Tsja welke vrouw houdt hier nu niet van? Ik vind het heerlijk om alle spullen te zien en geniet momenteel vooral van de nieuwe kledingcollectie's. Binnenkort ga ik met mijn moeder een dagtocht maken en dan ga ik de Primark weer helemaal leeg shoppen!

* Bloggen: 
Blij dat ik het weer op ga pakken


Wat zijn jou geluks momentjes van dit moment?