zaterdag 25 oktober 2014

Lush Cinders & Think pink


Gisteren liet ik jullie mijn Lush aankopen zien en vandaag is het tijd voor de eerste review. Afgelopen zondag dook ik het bad in met Cinders en woensdag was het de beurt aan Think pink. Ik heb er weer van genoten.


Cinders kreeg ik cadeau van mijn moeder. Deze mooie gele bal bevat kaneel en zoete sinasappel en hoewel ik de geur eerst niet goed kon plaatsen vind ik hem heerlijk! De bal ruikt heel kruidig en schijnt ook te knetteren. Bij het kapot maken van de bal hoop ik op een spetterende binnenkant, maar helaas is deze gewoon effen van kleur. Wel is het fijn dat de bal niet zo hard is, want zo kan je hem makkelijk verkruimelen en in delen gebruiken.


In het badwater mis ik een schuimkraag. Jammer, want ik ben dol op schuim. Wel merk ik tijdens het badderen dat mijn huid helemaal glad aanvoelt door de amandelolie die erin zit en ook nadat ik uit bad kom blijf ik dit voelen. De geur van de bal vind ik in het water niet heel sterk meer, maar dit kan ook komen omdat ik hem niet in een keer helemaal gebruik. Door de geur is deze bal voor mij echt een voor het najaar.


Cinders weegt ongeveer 90 gram en kost €3,95.


Think pink is lief roze van kleur en heeft op de bovenkant 3 bloemetjes zitten. Bij mij is er een vermist, dus ik heb slechts 2 bloemetjes. Deze bad bal bevat tonkaboon, lavendel en vanille en hij ruikt heerlijk zoet. De lavendel heb ik bij het ruiken niet ontdekt en dat is maar goed ook, want ik ben niet zo van de lavendel. Vanille heb ik wel duidelijk opgemerkt en hoe tonkaboon moet ruiken weet ik eigenlijk niet.

De uitstraling van de bal is best wel saai en ook bij het kapot maken van de bal komt er niet echt iets spectaculairs tevoorschijn. Jammer!


Zo geel als het badwater van Cinders was zo roze is het bad met Think pink. Ik wordt er blij van! Qua verzorgende werking merk ik niet zoveel bij deze bal en wederom mis ik een lekkere schuimkraag. Wat ik wel fijn vind is dat de bal mijn huid na gebruik lekker laat ruiken en dat hij nog een extra verassing achterlaat in het badwater.


Hij laat namelijk hele leuke confetti hartjes achter en op de een of andere manier vond ik het leuk om die in het water op te vissen. De hartjes zijn roze van kleur, maar hebben wel twee verschillende tinten. Een leuke extra toevoeging.


Think pink is iets duurder dan Cinders en kost €4,25. 

Al met al hebben beide ballen me een beetje teleurgesteld. Ze hebben beide hun voordeel, maar is mis toch wel het schuim en ik vind de geuren niet zo overweldigend als ik gewend ben van Lush. 


Welk product van Lush vind jij fantastisch?