donderdag 23 oktober 2014

Stash Essence trend edition blushes, highlighters en bronzers


Gisteren liet ik jullie de nieuwe Rock out blush van Essence zien en toen bedacht ik me dat ik uit de limited editions van Essence eigenlijk vooral de blushes koop en zo kwam ik op het idee om dit artikel te maken. In dit artikel laat ik al mijn limited edition blushes van Essence zien. 



Ik heb in totaal 18 blushes, bronzers of highlighters van Essence limited editions in mijn stash en de voornaamste reden dat ik ze koop zijn de mooie verpakkingen en printjes die op de producten zitten. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het product zelf, maar ook daarbij hebben ze me keer op keer weten te verassen. De producten hebben me tussen de 2 en 4 euro per stuk gekost.  


Down on the beach bronzing powder 01 love to be sunkissed

Deze bronzer heb ik uit een kortingsbak gevist en ik pakte hem voornamelijk om het mooie zomerse doosje. Deze limited edition was in mei 2009 te krijgen en volgens mij kocht ik hem in 2012. Ik gebruik de bronzer niet heel vaak omdat ik de glittertjes te heftig vind. 


Ballerina backstage blush soufflé 01 Prima ballerina 

Volgens mij kocht ik deze in het begin van mijn 'blog carrière'. Deze kwam in augustus 2011 uit en ik vind het een hele mooie blush, maar niet echt makkelijk om mee te werken, want je kunt heel slecht product uit het potje krijgen


Vampire's love blush gelee 01 Bloody mary

Deze collectie kwam in november 2011 uit en ik kan me nog goed herinneren dat ik vooral gestresseerd was in de lakken uit deze collectie. Er zaten er volgens mij 5 in en ik kocht er 4 van. Ook kocht ik later nog een lipstain en die droeg ik toevallig in mijn Primark shoplog van afgelopen dinsdag. Deze blush heb ik niet vaak gebruikt omdat ik hem heel lastig vind qua substantie. Hij is een beetje gelly!


Circus circus 01 It's magic

Deze highlighter kwam in december 2011 uit en paste perfect bij de maand, want hij was perfect voor het maken van kerst looks. Zelf kocht ik hem alleen niet in december 2011, maar later in een kortingsbak voor 1 euro. Ik vond het printje zo leuk. Ik heb de highlighter nog niet zo vaak gebruikt. Zonde!


Crystalliced liquid highlighter

Deze highlighter zat in een winter collectie en kwam in januari 2012 uit. Ik gebruik deze highlighter wel eens naar feestjes en hij is echt prachtig.


Fruity blush sorbet 01 Smoothie operator

Deze blush begint een beetje raar te worden qua substantie en dat is ook niet zo gek, want deze limited edition kwam uit in april/mei 2012 en is officieel maar een jaar houdbaar. Deze collectie herinner ik me vooral nog door de heerlijke geur die hij had. De nagellakken roken heerlijk zoet en ook deze blush ruikt (nog steeds) heel erg lekker.


Ready for boarding lip & cheek creme 01 Sending you kissis

Dit product is multifunctioneel en kan zowel op je lippen als op je wangen worden gebruikt. Persoonlijk gebruik ik hem vooral op mijn lippen, maar toch lag hij wel weer in mijn blush lade. Ready for boarding kwam in juli 2012 uit.


Class of 2013 blush 01 Alpha better gamma

Deze blush had toen ik hem kocht een prachtig roze rode belijning erop, maar helaas bleek het overspray te zijn. Zonde, maar gelukkig is de blush zo ook prachtig! Deze kwam in oktober 2012 uit.


Vintage district blush 01 It's popul-art

Dit is de mooiste Essence limited edition blush die ik in mijn stash heb, maar ik vind het zonde om hem te gebruiken. Eerst zat er op de bloem helemaal een gouden overspray en na hem een stuk of 5 keer gebruikt te hebben was het bijna allemaal eraf. Nu ben ik bang dat als ik hem nog vaker ga gebruiken dat de bloem er dan ook af gaat. Stom en zonde, want ik kan hem beter gebruiken. Deze kwam in februari 2013 uit.


Floral grunge 01 Be flowerful

Deze blush droeg ik heel veel toen het zomer was en ik blond haar had. De kleur is uniek en erg mooi. Floral grunge kwam uit in april/mei 2013 en ik kan me eigenlijk niks meer herinneren van andere producten in deze collectie.


Me & my ice cream cream blush 01 Ice bomb

Deze limited edition kwam uit in augustus 2013 en bestond uit allemaal zachte en liever kleurtjes en was niet echt aan mij besteed. Ik kocht de blush een tijd later uit een kortingsbak en wat ben ik daar blij om. De blush is creamy en heel makkelijk op te bouwen.


Beauty beats blush 01 Groupie at heart

Deze blush lag in november 2013 in de schappen, maar volgens mij niet in Nederland. Ik heb hem pas geleden weer gevonden achter een kast en tot mijn verbazing light hij daar al heel lang, want ik heb hem nog nooit gebruikt. Op de blush zelf staat boyfriend gedrukt in verschillende letter grote's!


Be loud! 01 Ap-ri(c)ot & 02 Pink me

Wat in november 2013 wel in de schappen lag was de Be loud! collectie. Hierin zat onder andere een leuke glitter nagellak, maar ik kocht er ook beide blushes van. De print op de blushes doet me een beetje denken aan het leger. Ik heb ze beide al regelmatig gebruikt.


Metal glam blush 01 Glam - me 

Met vloeibare blushes heb ik altijd een beetje een haat liefdes verhouding en zo ook met deze. Hij is heel erg mooi, maar gaat vaak schilveren in combinatie met mijn poeder! Wel leuk een keer wat anders dan een poeder blush.


Viva brasil blush 01 I Love Brasil 

Deze blush doet me erg denken aan de Beauty beats blush en heeft er ook een patroontje in. Bij deze staat er alleen rio de janeiro in verschillende grote's en deze blush is net een tintje donkerder. Deze collectie kwam in de maand dat ik trouwde uit en dat was in mei 2014


Beach cruisers bronzing powder 01 Life is a beach

Deze bronzer kocht ik ook in mei 2014, maar niet in Nederland. Ik kocht deze namelijk in Duitsland! Ik nam deze bronzer mee omdat ik wat wou oefenen met shapen en omdat ik de palmboom druk zo mooi vond.


Wave goddess highlighting powder 01 Sparkling goddess 

Deze limited edition lag in juli/augustus in de schappen en sindsdien is dit een favoriet van mij. De highlighter heeft een mooie bloem opdruk en hij is subtiel, maar heel mooi!


Rock out!! 01 Global icon

Deze blush ligt nu in de winkel en ik vind hem geweldig! (review)


Heb jij ook een zwak voor de limited editions van Essence? Zo ja voor welk productsoort? 

5 opmerkingen: