donderdag 16 oktober 2014

Mijn badkamer momentje


Toen we dit huis kochten wisten we meteen dat we de badkamer zouden verbouwen en voor mij stond meteen vast dat er een bad in moest komen. Dit is ook de reden geweest dat we de badkamer vergroot hebben. Nu het bad geïnstalleerd is maak ik er dankbaar gebruik van en mijn plan is om er iedere zondag in te gaan, maar gisteren had ik er ook even zin in, dus sprong ik in bad!


Iedere zondag had ik al een soort vast doucheritueel en nu met het bad heb ik ook op zondag een vast ritueel. De producten die ik hierbij echt nodig heb zijn:

- het bad (duh)
- iets lekkers voor in bad (het liefst met een fruitige geur en veel schuim)
- shampoo
- haarmasker
- gezichtsmasker
- een goed boek
- bodybutter

De producten die ik gebruik probeer ik altijd een beetje op elkaar aan te passen en gisteren waren het de volgende producten:


In het badwater deed ik The brightside van Lush. Dit is normaal een groot stuk, maar ik maak hem altijd klein en gebruik hem in stukjes, want ik vind het zonde om hem maar een keer te gebruiken. The brightside ruikt heerlijk fris en fruitig naar mandarijn, Tangerine en bergamot. Dit zijn alle drie citrusvruchten. Review


Het boek wat ik daarbij las is Niemand mag het weten. Een waargebeurd verhaal dat gaat over een jong meisje die misbruikt wordt door haar vader. Heel indrukwekkend en ik lees twee hoofdstukken per bad sessie.


Na het badderen was ik mijn haar in bad met de Balea shampoo met vijg. Nadat dit uitgespoeld is doe ik het twee minuten haarmasker erin. Ook deze is van Balea, maar de geur is wel anders namelijk bloedsinaasappel. Een voordeel aan dit masker is dat hij slechts 2 minuten hoeft in te trekken en mijn haar is na gebruik heel erg zacht.


Tot slot smeer ik mijn huis in met de Mango en Papaya bodybutter van Superdrug. Deze is bij de Trekpleister te koop en kost €2,50. De bodybutter maakt mijn huid heerlijk zacht en de geur is hemels.


Heb jij ook een wekelijks beauty verwenmoment voor jezelf?