woensdag 19 maart 2014

Shoplog beauty & fashion


Maandag liet ik in mijn mijn leven in beeld #1 artikel al een kleine sneak peak zien van mijn gekochte spulletjes en vandaag laat ik mijn aankopen zien. Ik was vorige week woensdag vrij en ik moest een nieuwe dagcreme en reinigingsmelk hebben. Natuurlijk kon ik het niet laten om nog meer mee te nemen.


Als eerste kocht ik wat bij de Trekpleister. Ik heb best nog wel veel mascara's in mijn stash zitten, maar merk dat ze bijna allemaal slecht zijn. De ene stinkt, de ander klontert en weer een ander geeft bijna geen kleur meer af. Toe aan vervanging dus! Ik koos voor de Essence Get big lashes volume curl mascara. Deze kost slechts €2,39 en zit nog niet zo lang in het assortiment. Ook kocht ik een kwastje waarmee je glitters op je nagels kunt aanbrengen. Deze koste nu €1,- en komt uit de Superheroes limited edition van Essence. Ik ben benieuwd of ik het wat ga vinden. Bij de kassa kreeg ik ook nog een leuke sample mee, namelijk een shampoo van Schwarzkopf. 


Bij de Etos kocht ik een nieuwe dagcrème. Ik heb deze dagcrème al eerder gehad en vind hem erg prettig in gebruik. Hij is voor de normale & gemengde huid en bevat SPF. Deze koste slechts €2,99.


Bij de Wibra nam ik een doosje met oogremover pads mee. Deze heb ik al vaker gebruikt en kosten slechts 1 euro voor 30 stuks. Wel kwam ik er thuis achter dat de pads niet meer glad zijn, maar een soort bolletjes hebben. Hopen dat dit me net zo goed bevalt.


Bij de Kruidvat deed ik de meeste aankopen. Ik maakte gebruik van twee leuke acties. Zo kocht ik in de 2 voor 5 euro actie op alle Catrice lakken de kleuren 06 Call me princess en C03 Sandhopper. Ook Nyc had een leuke actie van 2 voor 5 euro op alle make-up. Ook hier maakte ik gebruik van en ik nam twee Cityproof twistable lippotloden mee. De kleuren die ik meenam zijn 021 Parsons pink en 041 Ballroom blush. Het laatste make-up product wat ik kocht was het All about nude palette van Essence. Ik had hier al veel goede dingen over gehoord en overal waar ik kwam was hij uitverkocht. Gelukkig heb ik hem nu eindelijk weten te bemachtigen en hij koste €3,59. Ook kocht ik nog een reinigingsmelk van het eigen merk van Kruidvat voor €1,89 en toen ik naar de kassa liep kocht ik nog een zwart leren armbandje met een gouden strik. Deze koste slechts €1,49. 


En dan het laatste product. Ik kocht bij de Takko een zwart basic rokje. Meestal zijn ze van dun katoen, maar deze is heel dik en stevig. Ik kocht een maat L en betaalde er €4,99 voor.


Waar wil jij als eerste een artikel over zien?