donderdag 20 maart 2014

Nyc Cityproof twistable potloden


Gisteren liet ik in mijn Shoplog artikel twee twistable lip potloden van Nyc zien en vandaag is het tijd voor de review. Deze dikkere lippotloden zijn de laatste tijd steeds populairder geworden en ook mijn aandacht hebben ze eindelijk getrokken. 

Om te beginnen de swatsches van beide potloden. De bovenste is nummer 021 en de onderste 041. Beide geven ze een goede kleur af en brengen ze heel fijn  en zacht aan. De potloden zitten in een huls die gemaakt is van plastic en aan de onderkant kun je draaien om meer product te krijgen. De hulzen hebben dezelfde kleuren als de potloden, dus dat scheelt zoeken in je stash. In de huls zit in totaal 2 gram product en hij moet 30 maanden houdbaar zijn. 

021 Parsons Pink: 


Parsons Pink is heel licht roze van kleur en geeft een mooie glinsterende gloed af. 


Bij het aanbrengen merk ik meteen dat het potlood romig is en daardoor makkelijk aanbrengt. Meestal zijn potloden heel hard of juist te zacht waardoor ze breken, maar deze zijn perfect.


Aangezien ik een neutrale en vrij felle kleur heb gekocht besloot ik ze te combineren met een vrij natuurlijke look. Parsons pink vind ik daar wel mooi bij, maar voor mijn doen misschien wel iets te neutraal. De volgende keer ga ik hem combineren met een knallende look en dan denk ik met een blauwe kleur!


041 Ballroom blush: 


Ballroom blush is meteen een stuk heftiger van kleur. Ook deze is roze, maar dan wel echt een frambozen kleur. 


Wauw wat een pigment geeft deze af. Het potlood glijd heel makkelijk over mijn lippen heen en door het puntje van het potlood kun je vrij precies werken.


Kijk hier hou ik nou van! Een knallende eye catcher op de lippen en ik vind meteen dat ik meer uitstraling krijg. Deze kleur heeft mijn hartje wel een beetje gestolen.


Zoals je hebt kunnen lezen ben ik zeer tevreden over deze potloden. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en ze brengen fijn aan. Ook de prijs vind ik heel erg mee vallen. Je betaald namelijk €3,99 per stuk en als je de folders goed in de gaten houd dan kun je ze misschien wel met korting scoren. Toch heb ik ook nog een minpuntje. Ik vind de houdbaarheid een beetje tegenvallen. Na een uurtje is hij al best vervaagt, maar toch staint hij wel, waardoor je nog wel wat kleur op je lippen hebt. 


Wat is jou indruk van deze twistable potloden?