dinsdag 18 maart 2014

Lente look


Gisteren liet ik in mijn Mijn leven in beeld #1 artikel al een kleine sneak peak zien van de look die ik vandaag ga laten zien. Nu het zonnetje zich laat zien merk ik dat ik weer meer zin heb om me helemaal full face op te maken en daarbij gebruik ik graag vrolijke kleuren! Vandaag een look met het Candy palette van Sleek. 



Voor deze look heb ik allemaal producten gebruikt die nog geen 10 euro per stuk kosten en hij is dus lekker budget. 

Ik begon met de basis en dat is dus mijn gezicht. Als eerste bracht ik de Essence match to cover concealer aan onder mijn ogen en op een puistje op mijn kin. Ik gebruikte hiervoor de lichtste tint. Daarna begon ik met mijn foundation. Ik breng mijn foundation bijna altijd aan met een sponsje. Ik heb wel andere manieren geprobeerd, maar dit werkt voor mij het fijnste. De foundation die ik aanbracht is de Catrice infinite matt in de kleur 010 Light beige. Tot slot poederde ik de foundation af met de Essence 2 in 1 make-up poeder en dit deed ik met mijn poederkwast van Ebelin. 


Over de blush zat ik te twijfelen. Ik dacht eerst aan een perzik tint, maar wist niet of dit zou matchen bij de kleuren die ik voor mijn ogen in gedachten had en daarom koos ik toch voor veilig en pakte ik een roze blush. Deze blush is van Max en heet 035 Pink. Ik bracht hem aan met de blush kwast van Essence. 


Toen was het tijd om het Candy palette van Sleek erbij te pakken. Het Candy palette bestaat uit 12 vrolijke kleuren die leuk met elkaar te combineren zijn en leuke namen hebben. Ik bracht als eerste de roze kleur aan in mijn crease. Deze kleur heet Bonbon en ik bracht hem aan met de platte oogschaduw kwast van de Hema. Daarna pakte ik de kleur Apple sour. Deze kleur is groen en ik bracht hem met een iets dikkere platte kwast van de Hema aan op mijn bewegende ooglid. Tot slot pakte ik Cream soda. Dit is een witte kleur en ik bracht deze aan onder mijn wenkbrauw bot met de paarse blending kwast van Essence. Ik blende tot slot alle kleuren samen met diezelfde kwast. 

Tot slot bracht ik als finishing touch de Nyc mascara aan op mijn wimpers en op mijn waterlijn bracht ik een zwart oogpotlood aan van Luminelle. 


Ik koos expres voor allemaal kleuren met een shimmer effect. Dit vind ik altijd net wat feestelijker en gezelliger staan. 



Ook voor de lipstick zat ik in twijfel! Ik besloot de kleur Flower van Nyx aan te brengen. 


Deze lipstick heeft een lieve roze kleur met een bijzondere gloed. 


De totale look vind ik goed gelukt, maar de mascara had ik al een hele tijd en die klonterde en bracht niet fijn aan. Die beland dus in de prullenbak. Dit is zeker een look die ik vaker wil gaan dragen. 



Welke kleuren van het Candy palette zou jij met elkaar combineren?