maandag 15 februari 2016

Mijn leven in beeld week 6 Een gewone week


Afgelopen week voelde ik me weer wat meer vrouw in plaats van alleen maar moeder! Ik heb een leuke week gehad met kraamvisite van mijn (ex) collega's, de verjaardag van mijn vader gisteren en zorgen voor Selena.


- Dinsdag loop ik naar de Albert heijn. Ze hebben sinaasappels in de aanbieding, dus ik sla twee netten in! Lekker om verse jus d'orange mee te maken
- Ik lunch dus met een glas verse jus en eet daarbij een broodje met ham en roomkaas.
- Woensdag waren mijn ex collega's op bezoek. Ik krijg onder andere een zakje met chocolaatjes. Te lekker!
- Bij de Coop zijn kip cordon bleus in de aanbieding. Laat dit nu net mijn favoriete vlees zijn! Ik neem er twee mee op woensdag en zaterdag haal ik ze nogmaals.
- Naast chocolade kregen Selena en ik nog meer cadeautjes van het werk!
- Ik mag eindelijk weer in bad en dat heb ik deze week dan ook meteen twee keer gedaan. Een keer met Selena en een keer alleen. Puur genieten! :)


- 1,5 week geleden kochten we dit broekje bij de Takko voor €4,99! Ik vind hem zo leuk.
- Grolsch is nog steeds ziekjes
- Selena slaapt terwijl we aan de wandel zijn voor boodschappen.
- Ook Bols zit in de lappenmand
- Ik probeer braaf iedere dag in het een vraag per dag voor mama's boekje te schrijven! Echt een aanrader.
- Gelukkig is Puschkin niet ziek!


Hoe was jou afgelopen week?