dinsdag 2 februari 2016

I love Action tag


Half december poste Bibian een tag die helemaal in het teken staat van de Action. Ik ben zelf dol op de Action en als ik de winkel zie dan ga ik altijd naar binnen.  Ik vulde ik de tag dan ook zelf in en vandaag is het tijd voor de antwoorden!

Hoe vaak ben je bij de Action te vinden?
De Action is hier zo'n 10 km vandaan, dus ik kom er niet wekelijks, maar ik denk zeker wel een keer per maand! Soms een maand niet, maar soms ook meerdere keren!

Hoeveel geef je gemiddeld uit bij een bezoekje aan de Action?
Ik geef altijd meer uit dan ik eerst van plan was! Ik denk dat het gemiddelde rond de 40 euro zit. Ik slaag er vaak voor zowel grote als kleine dingen.

Zijn er dingen die je bij elk bezoek aan de winkel wel mee naar huis neemt?
Ik neem eigenlijk altijd wel iets van make-up of verzorgingsartikelen mee en ook de huishouddoekjes met citroengeur belanden altijd in het mandje! Zo handig om snel even wat af te nemen.

Wat is je grootste miskoop?
Die heb ik eigenlijk niet.


Wat zou je doen als de Action failliet zou gaan?
De wereld zou niet gegaan, maar ik zou het wel jammer vinden en het niet begrijpen! Het is er namelijk altijd druk als ik er kom.

Wat is het gekste wat je bij de Action hebt meegemaakt?
Ik heb nog nooit wat geks meegemaakt bij de Action.

Noem iets wat ze daar hebben maar waarvan niemand iets weet
Ik zou niks weten wat niemand weet. Wel kan ik de make-up echt aanraden en ik kan er vaak ook wel goed slagen voor kleding.

Hoe lang duurt een gemiddeld bezoekje?
Tussen de 30 en 45 minuten! Ik neem altijd uitgebreid de tijd om lekker te neuzen en ga alle paden bij langs.

Gebruik je een lijstje als je erheen gaat?
Ik heb vaak wel een lijstje, maar weet dat ik altijd meer koop. Het lijstje is alleen voor de dingen die ik echt niet moet vergeten!

Wat zijn je laatste aankopen van de Action? 
Wat spullen voor het huishouden, haarverf en make-up


Ga jij de Action altijd binnen als je de winkel ziet?