dinsdag 2 februari 2016

Max en more face primer


Een tijdje terug kwam ik bij de Action een product tegen wat ik nog nooit eerder heb gebruikt, maar toch wel erg benieuwd naar ben geworden namelijk een primer. Ik heb hem een tijdje getest en vandaag is het tijd om mijn mening met jullie te delen.


De primer kost €1,99 wat een mooie prijs is, want lang niet alle merken verkopen het en als ze het al hebben dan zijn het vaak toch de luxere merken.  De primer is geschikt voor all huidtypen en hij is niet getest op dieren. De inhoud van het flesje is 30 ml en hij is 6 maanden houdbaar.

De uitstraling van het flesje vind ik mooi. Ik had een flesje van plastic verwacht, maar het is glas en dit maakt het toch wat luxer. Het doosje waar de primer in zit vind ik dan wel weer goedkoop ogen en ook de dop doet zijn werking niet goed, want die klikt niet goed vast waardoor hij er steeds afvalt.


Om heel eerlijk te zijn had ik geen idee waar een primer nou precies voor diende, dus voordat ik de primer afrekende zocht ik dat op op de verpakking. Een primer is bedoeld als basis voor onder je make-up en het moet ervoor zorgen dat je make-up langer mooi blijft zitten, maar beschermt de huid ook tegen invloeden van buiten af.

De flesje heeft een pompsysteem wat het hygiënisch maakt om ermee te werken.


Als je de primer gebruikt ben je maar een klein pompje nodig voor je hele gezicht. Je smeert het uit en laat het even intrekken en vervolgens breng je je make-up aan.

Ik heb gemerkt dat mijn make-up wel wat langer houd en heb ook het gevoel dat hij mijn foundation er mooier uit laat zien. Over de bescherming van de invloeden van buitenaf heb ik weinig te zeggen, want daar heb ik geen verschil in gemerkt.


Ik vind het een fijn product, maar merk wel dat ik het vaak teveel gedoe vind om hem te gebruiken en hem daardoor toch regelmatig links laat liggen!


Gebruik jij wel eens een primer?