maandag 15 februari 2016

Essence assortimentsupdate lente 2016 wishlist


Vorige week liet ik al de assortiments-update voor het voorjaar 2016 van Catrice zien, maar ook Essence gaat het assortiment veranderen en niet zomaar een verandering! Er komen namelijk zo'n 175 nieuwe producten bij en nog nooit ben ik zo enthousiast geweest over een update! Vandaag laat ik de 75 producten zien waar ik heel benieuwd naar ben!


Blushes en highlighters: 
Ik heb al heel wat blushes en highlighters van Essence in mijn stash liggen en samen met lipstick is het mijn favoriete beauty product. Ik vind het leuk dat Essence blijft vernieuwen qua producten en ook de nieuwe producten zijn weer heel veelzijdig.


Gezichtsproducten: 
Mijn poeder is op en ik ben benieuwd hoe deze poeder gaat werken. Ook naar de fixing spray ben ik benieuwd! Hier ben ik juist benieuwd naar omdat het een product is wat ik nog nooit gebruikt heb en Essence is altijd goed te betalen, dus dan is het leuk om het uit te proberen!


Reinigers en kwasten:
Ik maak mijn kwasten nu schoon met gewone shampoo, maar merk dat het nog wel eens mis gaat en ik de geur van mijn kwasten dan niet meer fijn vind. Ook hierbij geldt: Ik heb nog nooit een kwastenreiniger gebruikt en dat maakt me nieuwsgierig. Ook staan er drie kwasten op mijn wishlist. Ik gebruik nooit hele dure kwasten en vind die van Essence altijd erg prettig in gebruik en ik heb zelden een kwast gekocht die ik niet prettig vind. 


Mascara's:
Met de mascara's van Essence heb ik een haat liefdesverhouding! De ene keer vind ik ze fantastisch en de andere keer waardeloos! 


Oogschaduw:
Ik ben dol op experimenteren met oogschaduw en hou van de verschillende kleuren die Essence altijd te bieden heeft. Nu ben ik vooral benieuwd naar the velvets lijn! Prachtige tinten die mooi met elkaar te combineren zijn!

Lipsticks:
Zoals ik al zei ben ik dol op lipstick. Mijn ervaring met de lipsticks van Essence is goed, maar niet met alle lijnen! De zwarte hulzen collectie is mij tot nu toe altijd goed bevallen en ik vind de nieuwe kleuren prachtig. Wel vind ik het meer najaar dan voorjaar uitstralen! De witte lipstick heeft mijn aandacht getrokken omdat hij bijzonder is. Wat moet ik me hierbij voorstellen?





Lip potloden:
Jumbo lip potloden gebruik ik de laatste tijd veel meer en ik vind de kleuren die ze bij deze update op de markt brengen heel mooi. Wederom vind ik ze wel meer geschikt voor het najaar!


lipolie en gloss:
Bij de lipolie weet ik niet wat ik me moet voorstellen, dus interessant om te proberen! Met lipgloss heb ik vaker een haatverhouding dan een liefdesverhouding, maar het feit dat hij een matte finish heeft zorgt ervoor dat ik er benieuwd naar ben!


Nagellak:
Essence is een ster in lakjes ontwerpen met speciale finishes. Ik ben vooral benieuwd naar de I love trends lakken en vooral de metallic blauwe heeft mijn hartje nu al gestolen! Ook bij de gewone collectie vond ik deze keer veel toffe kleuren zitten


Speciale toppers: 
Ik heb mijn nagellakrek vol staan met speciale toppers van Essence en wat ben ik blij dat er weer een boel nieuwe bij komen! Ik wil ze allemaal! 

Zoals je wel merkt ben ik heel enthousiast over deze collectie. Het liefst koop ik alles, maar daar maak ik Carlo niet blij mee! Zodra er een leuke actie is ga ik zeker alles bekijken en ik weet zeker dat ik dan met een mand vol naar de kassa ga wandelen! 


Ben jij net zo enthousiast over de assortiments-wisseling van Essence als ik?