vrijdag 12 februari 2016

3 beauty producten met een herinnering


Iedereen heeft wel beauty producten waarbij ze een bepaalde herinnering hebben en die ze fijn vinden! Wij hebben vandaag drie producten die voor ons een bepaalde waarde of herinnering hebben voor jullie op een rijtje gezet!


De producten van Paola:


Chopard-Wish
Meestal koop ik goedkope parfum, maar dit parfum was voor mij toch echt wel een dure aankoop! De geur is heerlijk en ik draag hem vooral op feestjes en verjaardagen! Dit parfum staat voor mij voor gezelligheid en warmte.

120 Palette
Dit palette heb ik al jaren en ik neem hem altijd mee als we op vakantie gaan! Doordat hij alle kleuren van de regenboog bevat hoef ik geen andere oogschaduws mee te nemen. Vaak krijg ik opmerkingen van mede vakantiegangers dat ze het zo handig vinden en dat is het ook zeker!


Lush producten
Iedere keer als ik bij de Lush kom dan voel ik me als een kind in een snoepjes winkel. De geur is hemels als je binnenkomt en de producten zijn heel fijn! Als ik in bad ga dan doe ik dat het liefst met de bubble bars van Lush en vooral The comforter en The brightside zijn mijn favoriet.

De producten van Jantina:


Catrice - Rouge Satin 170 - Endless Dream
Deze lipstick heb ik ongeveer 5 jaar geleden gekocht. Dit was toen een limited edition. Dit was voor mij echt de perfecte kleur. Ik heb hem ooit een keer in de zomer in mijn auto laten liggen waardoor hij is gesmolten. Hij zit helemaal vast gesmolten aan de bodem. Toch gebruik ik hem nog steeds. Ik haal het er uit met de achterkant van een kastje. Ik heb nog geen vergelijkbare lipstick kunnen vinden.



L'Oréal Paris - Color Appeal - Metal Plum
Dit vind ik de meest mooie kleur oogschaduw ooit.
Het is een taupe-achtige kleur met een mooie shimmer. In de winkel is hij moeilijk te vinden maar op de zwarte markt hebben ze hem vaak nog wel.


Sudocréme
Hiervan heb ik altijd een potje in mijn tas. Ik heb vaak uitslag op mijn handen. Voor de zwangerschap had ik daarvoor een hormoon crème van de huisarts. Tijdens de zwangerschap mocht ik deze niet gebruiken en nu wil ik niet dat Jenoah er mee in aanraking komt. Dit werkt niet zo goed als de andere crème maar is wel erg fijn.


Aan welke beauty producten heb jij een bepaalde herinnering?