vrijdag 22 mei 2015

Mijn lush zepen


Als ik ga winkelen in een stad waar de Lush zit dan ga ik altijd naar binnen en doe wat aankopen. Mijn favoriete producten zijn toch wel die voor in bad, maar ook de zepen die ze verkopen ruiken heerlijk! Ik heb ondertussen 5 verschillende in mijn bezit en vandaag laat ik zien welke dat zijn.


We beginnen met de eerste zeep die ik ooit bij de Lush kocht en dat is Honey i washed the kids. Dit is ook meteen mijn favoriet. Qua uitstraling vind ik hem vrij saai. Het donker bruine moet een honingraat voorstellen. De zeep heeft een hele typische honing caramel geur en dat maakt hem zoet. Mijn eerste stukje is ondertussen bijna op, maar ik heb alweer een groot nieuw stuk gekocht! Ik kom voorlopig dus niet zonder te zitten.

Deze zeep is de best verkochte van Lush en om die reden hebben ze ook een douchegel, bad ballistic en massage bar hebben met deze heerlijke geur!

Honey i washed the kids €5,75 per 100 gram


Wat ooit een groot stuk zeep was is nu nog maar een heel klein blokje. Dit is The godmother en de geur doet me denken aan de wijnballen die ik vroeger wel eens kocht op de kermis. Lekker zoet, maar niet te overheersend en hij blijft lang hangen

The godmother €4,75 per 100 gram


Dit rare stuk zeep heet Sultana of soap en ruikt zacht en fruitig. De stukjes die je duidelijk ziet zitten zijn dan ook abrikozen, krenten en cranberry's. De inspiratie voor dit stuk zeep was nougat en daar heeft hij inderdaad wel erg veel van weg qua uitstraling.

Sultana of soap €5,75 per 100 gram


Mijn Miranda zeep ziet er misschien niet zo mooi uit als op de Lush site, maar de geur is er gelukkig niet minder om. De gekleurde vlakken die erin zitten bestaan uit kers, banaan en sinaasappel en dat verklaard de fruitige geur aan deze zeep.

Miranda €5,25 per 100 gram


De laatste zeep die ik heb gekocht is Rock star (dit is ondertussen al een jaar geleden). Deze zeep heeft dezelfde geur als de bubble bar Cream candy en ik vind hem dus erg lekker. Hij ruikt naar zoete snoepjes en ook vanille kan ik duidelijk ontdekken! Ik heb deze zeep nog niet gebruikt omdat ik eerst wat van mijn andere zepen wil opmaken, maar als ik de lade waar hij inlicht opentrek dan komt de geur me wel tegemoet!

Rock star €5,75 per 100 gram


Mijn favoriet is toch echt wel de Honey i washed the kids zeep, maar om eerlijk te zijn vind ik ze stuk voor stuk zalig ruiken! Wel vind ik het jammer dat de meeste zeper niet geschikt zijn voor onder de douche omdat ze je huid heel erg uitdrogen. Ik heb helaas nog geen zeep ontdekt die wel met mij mee onder de douche mag!


Heb jij zepen van Lush in je stash? 


Gerelateerde artikelen:
Lush Haarlem aankopen