maandag 18 mei 2015

Mijn leven in beeld zondag 17 mei


Gisteren was een luie zondag! Ik heb zelf een groentesoep gemaakt, gewandeld in het bos, op de wii gespeeld met mijn man en wel 3 afleveringen van jouw vrouw, mijn vrouw (USA) gekeken. S'avonds was het tijd om blogjes te tikken en Obese en familie kruys te kijken! 


Ik wordt rond kwart voor 9 wakker wat voor mij redelijk normaal is voor een zondag! Mijn man en ik liggen nog even samen op bed te kletsen en om half 10 ga ik naar beneden. Ik start de computer op en eet mijn ontbijt terwijl ik blogs bekijk, royal story speel en op een forum actief ben. Ook heb ik een aflevering van Jouw vrouw, mijn vrouw (USA) gekeken. Ik vind het een leuk programma en grappig om te zien hoe verschillend huishoudens kunnen zijn.


Rond half 11 ga ik me aankleden. Ik kies voor een zomers jurkje met een legging eronder. Helaas bleek dit achteraf toch wat te koud, dus ik deed er een blazer over aan. De geurtjes die ik opspoot waren een deodorant van impulse en een parfum van de Action. Dit parfum was erg goedkoop en ruikt heerlijk!

Ik was al een tijdje van plan om zelf groente soep te gaan maken en ik maakte hem eindelijk! Lekker met gehaktballetjes en ik maakte in totaal zo'n 2 liter.


Rond half 12 is het tijd voor een tussendoortje. Ik maakte met de magic bullet een smoothie van melk en bevroren rood fruit. Lekker! Tijdens het opdrinken kijk ik wederom een uitzending van jouw vrouw, mijn vrouw (USA).


Als lunch aten mijn man en ik de groentesoep die ik gemaakt had en stukjes stokbrood met roomkaas.


Daarna maakte ik me op. Deze look kunnen jullie aanstaande donderdag zien in een fotd artikel!


Mijn man is druk bezig met het huis schilderen, maar ik wou toch nog even de deur uit. We besloten naar het bos te rijden en daar hebben we een klein uurtje gelopen. 


Daarna zijn we gaan racen op de wii. Ik kan nooit van hem winnen, maar dat maakt me niet uit! Tussendoor nam ik een split.

Rond een uurtje of 6 begonnen we met het eten. Op het menu stonden: sperziebonen, patatjes en een kip krokant schnitzel. Na het eten kijk ik alweer een aflevering van jouw vrouw, mijn vrouw (USA). Ik ben lichtelijk verslaafd geloof ik, maar ik loop nu weer bij met de afleveringen. Tijdens het kijken tik ik blogjes!


Om 8 uur is het tijd voor Obese! In de pauze maak ik een appeltje klaar en de pauze daarna een kop thee! Daarop volgend kijken we familie Kruys en als dat afgelopen is gaan we naar bed!


Wat heb jij gister gedaan?