donderdag 21 mei 2015

Mijn 5 meest gebruikte make-up producten van dit moment


Waar ik eerder heel veel verschillende producten per maand gebruikte grijp ik nu vaker naar dezelfde producten. De 5 producten die ik op dit moment het meest gebruik gebruik ik de ene keer allemaal in een look met wat producten erbij en de andere keer slechts 1 product met andere producten erbij.


Foundation: 

De foundation die ik op dit moment gebruik is de matte foundation van Mua in de kleur 1 Soft sand. Dit is een fijne foundation, maar ik vind hem niet geweldig! De dekking is prima, maar hij glimt wel heel erg. Jammer, want hij zou juist mat moeten zijn. Zelf poeder ik hem af met een poeder die het geheel wel een mat effect geeft en dat is perfect.


Blush: 

De blush die ik op dit moment het meest gebruik heeft een oud roze kleur met een subtiele glinster en helaas is deze niet in Nederland te krijgen. Hij is van het merk P2 en ik heb hem in Duitsland gekocht. Hij heet 020 Sweet rose.


Lipstick: 

Ik heb 5 Apocalips van Rimmel en ik vind ze geweldig. Ze blijven lang zitten, plakken niet en ze hebben mooie kleuren. 101 Celestial heeft een mooie kleur en is makkelijk te combineren. De kleur is net als de blush oud roze en hij droogt mat op.


Oogschaduw: 

Wie had dit zien aankomen? Een palette met bruintinten en geen kleur?! Ik weet niet hoe het komt, maar ik ga de laatste tijd toch sneller voor de neutralere tinten. Meestal draag ik 3 verschillende tinten bij een ooglook en welke kleuren ik dan combineer is bijna iedere keer weer anders.



Mascara:

De mascara's van Nyc met een brede huls vind ik tot nu toe allemaal prettig en ook deze paarse variant krijgt mijn goedkeuring. Het borsteltje heeft een bijzondere vorm en de mascara geeft mijn wimpers volume.


Welke 5 make-up producten gebruik jij op dit moment het meest?