woensdag 20 mei 2015

Face of the day Special Monaco


Afgelopen zondag had ik de zomer in mijn bol en besloot ik een jurkje met bloemen uit de kast te trekken! In mijn stash zocht ik naar kleuren die daar goed bij pasten en ik maakte er een make-up look bij! Helaas bleek het weer helemaal niet zo mooi te zijn als ik dacht!


Om te beginnen bracht ik rond mijn ogen de camouflage cream van Catrice aan. Ik slaap de laatste tijd niet zo goed en heb nogal snel last van donkere kringen, dus die konden wel wat camouflage gebruiken. Daarna bracht ik de Mua matte foundation aan met een sponsje van de Action. Ik poederde af met de Max foundation poeder en dit deed ik met een poederkwast van Ebelin.


Op mijn wangen gebruikte ik twee producten en ik bracht ze beide aan met de blush kwast van Essence. Ik bracht eerst een blush aan van P2 namelijk Sweet rose en daarna een glinsterende poeder van Catrice. Deze heet C01 Masquerade ball.



De oogschaduw kleuren die ik heb gebruikte komen uit het Monaco en Oh so special palette van Sleek en daarbij gebruikte ik 4 verschillende kwasten.Twee van de Hema, een van Ecotools en een van Essence. Voor de fall out gebruikte ik de waaierkwast van Essence.

Op mijn wimpers bracht ik de NYC big bold mascara aan en op mijn waterlijn een zwart oogpotlood van Luminelle.




Op mijn lippen gebruikte ik 101 Celestial van Rimmel. Dit is een favoriet van mij op dit moment! Makkelijk te combineren en hij blijft lang goed zitten.





Match jij je make-up bij je kleding? 



Gerelateerde artikelen: 
catrice camouflage cream 010 Ivory