maandag 25 mei 2015

Outfit 1e pinksterdag


Gisteren was het prachtig weer en aan het eind van de dag besloten mijn man en ik om nog even een uurtje te gaan lopen. We hadden de camera mee en toen we door een parkje liepen besloot ik dat het wel leuk was om outfit foto's te gaan schieten.


Een bijna compleet blauwe outfit, maar wel allemaal verschillende tinten!


De bloemetjes top en de blazer die ik draag kocht ik allebei bij de Primark afgelopen maart. De blazer was volgens mij een eurotje of 13 en de top zat rond de 5 euro. De zwarte top met kant die ik eronder draag is van de Action. 

De legging heb ik al een tijdje en had ik ook in het zwart ik kocht deze bij de Takko en hij zit heerlijk! De ballerina's komen bij de vanHaren vandaan. 


Mijn make-up zat er al niet helemaal goed meer op, maar ik droeg dezelfde look als jullie gister konden zien in mijn artikel.



Draag jij ook wel eens een outfit helemaal met dezelfde kleuren?