zaterdag 23 mei 2015

Instagram tag


Op meerdere blogs kwam ik de Instagram tag tegen en een tijdje geleden twijfelde ik of ik hem ook zou gaan doen en nu heb ik toch maar besloten om hem ook te doen! Ik ben niet heel actief op Instagram, maar zo nu en dan post ik een foto!
De vragen: 

1. Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom? 
Mijn gebruikersnaam is mijnleveninbeeld. Dit is zo omdat mijn blog ook zo heet en ik zo makkelijker te vinden en te herkennen ben!

2. Hoeveel foto's post je gemiddeld?
Zoals ik net al aangaf ben ik niet heel actief, maar ik denk dat het er gemiddeld 5 per week zijn. Soms post ik op een dag 3, maar er gaan ook dagen voorbij waarin ik helemaal niks plaats.

3. Laat je favoriete Instagram foto zien. 
Deze foto is alweer van een jaar geleden en wat hebben we genoten op het terras. De broodjes waren heerlijk, we dronken er een biertje bij en het zonnetje scheen!



4. Laat de Instagram foto zien met de meeste likes.
Deze foto maakte ik van het winter. Gezellig met een kaarsje aan op de bank.


5. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik heb Instagram door gelinkt aan mijn Twitter pagina. 

6. Welke celebrities volg je?
Bobbi Eden, Sonja bakker en Yolanthe Cabau.

7. Welk Instagram filter gebruik je het meest?
Normal.

8. Welke hashtags gebruik je het meest?
Geen.

9. Laat je laatste instavideo zien.
Die heb ik nog niet gemaakt. 

10. Welke dierenaccounts volg je?
Ik volg geen dierenaccounts.

11. Welke (grote) bedrijven volg je?
Geen een.

12. Heb je veel familieleden op Instagram?  
Nee helemaal geen een. Ik gebruik Instagram niet voor privé dingen, maar alleen voor mijn blog.


Ik zou het leuk vinden als je mij gaat volgen op Instagram!


Heb jij Instagram?