vrijdag 3 juni 2016

Mijn leven in beeld week 21 Lekker weer en visite


Normaal komt mijn diary bijna altijd op maandag online, maar omdat ik 1,5 week niet geblogd heb is hij nu wat later. Ik heb eerst getwijfeld of ik hem nog wel zou publiceren, maar het leek me toch wel leuk om dit met jullie te delen!


Maandag:
Ik ben vandaag de hele dag lekker bezig geweest. Ik heb veel voor de site gedaan en ben bezig geweest om mijn 9 maanden dagboek bij te werken en andere boeken voor Selena voor later. Ik vind het zo zonde dat ik dit niet eerder gedaan heb, want ik ben ondertussen best wel wat vergeten! Verder heb ik wat boodschappen gedaan en aan het eind van de dag heb ik nog een blokje om gedaan met Selena. Aangezien ik niet meer werk hoef ik niet naar buiten, maar ik vind het belangrijk om dit wel te doen. Voor mezelf, maar ook voor Selena.

Dinsdag:
Vandaag heb ik heel weinig gedaan en geen foto's gemaakt. Ik ben niet fit! Al tijdens de zwangerschap was ik erg moe en het lijkt maar niet weg te gaan. Ook heb er hoofdpijn bij. Niet mijn beste dag!


Woensdag: 
Vandaag is het lekker weer en ik ben nog steeds moe en heb hoofdpijn, maar gelukkig wel weer de puf om bezig te zijn. Ik maak wat artikelen en film mijn beauty favorieten van de maand mei! Aan het eind van de dag spot ik een kat op onze lounge set. Deze kat is niet van ons, maar zit heel vaak in onze tuin.

Donderdag: 
De hoofdpijn en de vermoeidheid is weer erger geworden. Ik doe dan ook lekker rustig aan en buiten wat boodschappen doen doe ik weinig. In de middag ga ik nog even op bed liggen, maar ik knap helaas niet echt op!


Vrijdag: 
De hoofdpijn is bijna weg en het is mooi weer. Ik ga met Selena naar de supermarkt om boodschappen te doen. Ik heb haar een jasje aangedaan, maar al snel gaat deze uit. Het is heerlijk weer! Verder werk ik wat aan de site.


Zaterdag: 
Carlo en ik zijn samen bezig met het huis op orde krijgen. Door de weeks heb ik niet de puf gehad om veel te doen, dus dat moet nog gebeuren. Verder kijken we een paar afleveringen van full house. Zo leuk om weer iets te hebben wat we allebei leuk vinden. S'avonds komt er alvast wat visite voor mijn verjaardag! De vader van Carlo en mijn moeder zijn er.


Zondag: 
Carlo en ik spelen vanaf een uurtje of 10 tot een uurtje of vier een kaartspel. Ondertussen verzorgen we Selena en aan het eind van de dag doen we just dance 3 op de wii. Ik moet nog flink oefenen, want ik haal 2 sterren met moeite en soms nog niet eens. S'avonds kijken we samen legally blond 2 en dan is het alweer tijd voor de nieuwe week.


Welke serie's kijk jij momenteel op Netflix? 




Gerelateerde artikelen: 
- mijn leven in beeld week 17 sneeuw, schilderen en zon
mijn leven in beeld week 18 zon, bier drinken en genieten
mijn leven in beeld week 19 vakantie en zwemmen