woensdag 1 juni 2016

It's my birthday


Het is vandaag 1 juni en voor velen van jullie is het een normale woensdag, maar voor mij is het een speciale dag! Naast dat ik vandaag het bloggen weer oppak ben ik namelijk jarig. Ik vier vandaag dat ik 27 jaar ben geworden *slik wat klinkt dat oud*.

27 jaar geleden hielden mijn ouders me in mijn armen en vanaf toen was ik elke dag bij hun. Ik stond hier nooit zo bij stil, maar nu ik zelf moeder ben merk ik dat ik er wel bij nadenk. Dit is mijn eerste verjaardag als moeder zijnde en vorig jaar vertelden we het aan een groot deel van de familie tijdens mijn verjaardag.

Afgelopen weekend kwamen mijn schoonvader en mijn moeder al langs om mijn verjaardag te vieren. Vandaag doen we er verder niet teveel aan. Ja ik ga vanavond lekker smullen van een taartje, maar dat is het ook wel. De rest van de visite komt dit weekend. Ergens toch wel luxe om je verjaardag in vier keer te vieren!


Hoe vier jij je verjaardag? 




Gerelateerde artikelen: 
Hoera Jenoah is 1 jaar
Mijn leven in beeld week 23
Mijn leven in beeld week 24