zaterdag 29 maart 2014

Stash sneak peak


Ik vind het altijd heel erg leuk om stashes van andere bloggers te bekijken en ik hoop dat jij dat ook vind, want vandaag ga ik een kleine sneak peak geven van mijn stash en binnenkort kun je alles zien in verschillende video's!

Houten dressoir (Leen bakker): 


1e lade: foundations, poeders, bb creams en concealers


2e lade: Bronzers, blushes en highlighters 


3e lade: Lipsticks


4e lade: lipglossen, lipstains, lippenbalsems en lipsmackers 

Helmer (Ikea):


Lade 1: Mascara's, oogpotloden, pigments, mousse oogschaduws en wenkbrauw producten


Lade 2: Mono oogschaduws 


Lade 3: duo en trio oogschaduws


Lade 4: quattro oogschaduws


Lade 5: Oogschaduw palettes


Lade 6: Overige palette's en multi functionele make-up producten


En tot slot mijn zelf gemaakte nagellak rek (nou ja door vriendlief ;))

De aankomende tijd zul je mijn hele stash te zien krijgen, maar omdat het heel veel is ga ik er per lade een video over maken. Dit zullen dus in totaal 11 video's worden en ze zullen verspreid online gaan komen. 


Naar welke video ben jij het meest benieuwd?