maandag 17 maart 2014

Mijn leven in beeld #1


Iedere maandag geef ik je een kijkje in mijn leven. De afgelopen week ben ik vooral heel erg druk bezig geweest met het maken van artikelen voor hier en met het maken en versturen van de trouwkaarten. 

Maandag:


Ik krijg helemaal de lente kriebels van het mooie weer en de bloemen die gaan bloeien. Ik heb een tijdje geleden blauwe druifjes, krokussen en narcissen gekocht en die staan nu allemaal mooi in bloei! 


Sinds drie weken hebben we een nieuw huisdier. Een schattig lief konijntje van 11 weken oud. Een naam bedenken was moeilijk en we wouden in de dranksfeer blijven. Ik dacht zelf aan Baileys, maar vriendlief wou Puschkin, dus dat is het geworden!


Ik ging voor een lieve roze look bij mijn verder helemaal zwarte outfit! 


Het druk knopje van mijn portemonnee was al een tijd kapot en twee weken geleden heb ik eindelijk een nieuwe gekocht. Ik kocht deze bij de V&D voor €14,99 en vind hem heel leuk voor het voorjaar. 

Dinsdag:


Yeey de trouwkaarten zijn binnen! Nu nog de enveloppen schrijven, route omschrijvingen en uitnodigingen voor de dag gasten toevoegen en dan gaan ze zondag op de post. 


Na een ochtend planten kopen en planten besloot ik mezelf te trakteren op een bakje chocolade mousse! 

Woensdag: 


Op mijn vrije dag werd ik om half 7 wakker gemaakt door een felle piep. De batterij van de rookmelder bleek leeg te zijn en ik moest dus naar beneden om die eruit te halen. Daarna maar druk bezig gegaan met blogs bezoeken. 


Ik maakte een look met het Candy palette van Sleek! Leuk voor het voorjaar en morgen kunnen jullie meer zien over deze look. 


Ik ging even naar de stad en shopte daar een aantal dingen die ik nodig was, maar ook een hoop dingen die ik leuk vond, maar natuurlijk niet nodig was. Woensdag laat ik mijn aankopen zien! 

Vrijdag: 


Ik was al heel vroeg uit bed en had dus tijd over om even wat foto's te schieten van mijn ooglook! Ik koos voor een paars/roze kleur uit het Candy palette van Sleek, met een tintje grijs en een witte oogschaduw in mijn crease.  


Op mijn lippen droeg ik Coral calling van Essence. Deze lipstick is niet duur en een van mijn favorieten op dit moment! 


In november kocht ik deze tas bij de Primark en sinds 2 weken gebruik ik hem. Helaas kwam ik er na de tweede dag achter dat een broek (die ik al 20x heb gewassen) erop heeft afgelaten. Ik baal er nog steeds van en hoop het er nog af te krijgen. 


Rond een uurtje of 3 hadden vriendlief en ik honger. We besloten eens gek te doen en namen spareribs. Yum Yum!

Zaterdag:


Ik was s'ochtends al vroeg wakker (half 8) en toen ik de gordijnen open deed zag ik plots dat Puschkin los door de tuin heen liep en de klep van zijn hok wagenwijd open stond. Ik schreeuwde vriendlief wakker en gelukkig hadden we heb al snel gevangen. Ik denk dat de wind er onder is gekomen, dus nu hebben we er eerst voor de zekerheid maar een baksteen op gelegd. 

Zondag: 


Zaterdag waren we druk bezig geweest met het afmaken van de trouwkaarten en zondag ochtend moesten we alleen nog de enveloppen doen. We plakten er liefdes zegels op en ik vind de hartjes in de vorm van lipjes heel leuk! 


Wat heb jij van de week gedaan?