woensdag 26 maart 2014

Essence Get big lashes volume curl mascara


Ik heb een hoop mascara's in mijn stash, maar ik merkte een tijdje terug dat er aan bijna allemaal wel wat mankeert. De ene klontert, de andere geeft bijna geen kleur meer af en weer een ander ruikt niet fris meer. Het is duidelijk. Ik was toe aan een nieuwe! Ik koos voor de Essence get big lashes volume curl mascara en vandaag geef ik mijn mening.

In de Get big lashes lijn zaten 3 mascara's en over die was ik best tevreden. Bij het komen van de nieuwe voorjaarscollectie van Essence is deze toegevoegd. Deze mascara beloofd je wimpers te krullen en extra volume te geven. In de huls zit 12 ml product en hij is 6 maanden houdbaar. 


De uitstraling van de huls vind ik erg leuk lekker fel en met knallende gele letters! Zeker een eye catcher. Het kwastje is zoals ik al verwacht had best wel dik en wat gebogen zodat hij beter om je wimpers heen valt.


Mijn oog zonder de mascara. 


En mijn oog met de mascara. 

Ik vind het effect heel erg goed. De mascara geeft mijn wimpers duidelijk meer volume en ook van de krullende werking kan ik zeker wat zien. Wel vind ik dat hij mijn wimpers niet voldoende spreid, maar voor €2,39 is dit zeker een goede aankoop! Nu kan ik eindelijk wat oude mascara's in de prullenbak gooien! 


Wat vind jij van deze mascara?