maandag 24 maart 2014

Mijn leven in beeld #2


Ik hoefde deze week alleen maandag en dinsdag te werken en daarna had ik vakantie! Ik ben druk bezig geweest met beauty dingetjes, mijn blog en natuurlijk winkelen! 
Maandag:


Mijn nagels lakken had ik al in tijden niet meer gedaan en ik vond dat daar verandering in moest komen! Ik pakte 06 Call me princess van Catrice erbij en deze lak hebben jullie in mijn ... artikel kunnen zien.


Op maandag ochtend heb ik altijd de tijd om uitgebreid mijn make-up te doen en ik pakte er het Sleek showtoppers palette bij. Ik maakte een ooglook met crème, groen en bruin en vond hem verrassend mooi! Mijn lippen kregen een subtiele roze kleur. 


De look van dichtbij (Ik had wel wat vrolijker mogen kijken)!

Dinsdag:


Ik en ontbijten gaat niet echt samen, maar ik doe mijn best! Ik maakte twee beschuitbollen met kaas en dronk daarbij een glaasje Turkse appel thee.


Ik maakte een ooglook met de groenige kleur die ik maandag ook gebruikt had, maar deze keer combineerde ik hem met wit oogpotlood en een crème kleurige oogschaduw als highlighter. 


Ik kocht bij de Vanharen een simpele riem met studs voor 1 euro en leuke schoentjes voor het voorjaar. De schoentjes kosten €19,90. 


Ik had de hele ochtend gewacht op de pakketjes man en die kwam maar niet. Toen ik na het werk weer thuis kwam was het pakketje wel geleverd. Wat hier in zat konden jullie zaterdag zien in mijn bestelling enchantra artikel. 

Woensdag: 


Ik ging uit winkelen om wat leuke voorjaarskleding te kopen. Helaas kon ik niet echt slagen. Ik kocht er wel een zwart vestje en een legging. Verder kocht ik wat leuk beauty dingetjes. 

Donderdag: 


Een vrij gezond en lekker ontbijtje. Dit bestond uit verse perensap, een kaascracker met kaas en een geroosterde beschuitbol met kaas. 


Ik lakte mijn nagels met een super mooi zand lak van Catrice. Hier kunnen jullie zondag een artikel over zien. 


Ook als lunch had ik een heerlijk sapje. Dit sapje bestond uit aardbeien en melk. Als broodje had ik een ciabatta uit de oven met salami, kaas, curry en mayonaise. 

Zaterdag:


Mijn nagellak rek was nodig toe aan een opruimbeurt. De merken stonden door elkaar en ze stonden niet meer mooi in een rijtje. 


En klaar. Nu alleen nog op nummer zetten, maar dat deed ik uiteindelijk de volgende dag. 

Zondag: 


Vriendlief en ik hadden in de planning om een fietstocht van zo'n 40 kilometer te maken. Gelukkig zijn we in verband met regen verwachting niet gegaan. Anders hadden we een dikke hagelbui op ons hoofd gehad. 


Wat heb jij afgelopen week gedaan?