dinsdag 7 februari 2017

Eetdagboek #3


Gisteren konden jullie al lezen dat ik vorige week te kampen had met grote verstopping. Hierdoor heb ik bijna niet gegeten, maar ik wil jullie toch mijn eetdagboek laten zien. Ook laat ik jullie weten wat er aankomende week op het menu staat.


Maandag:
Carlo is op tijd thuis van het werk om te koken. Ik voel me nog steeds niet heel fit en hij maakt macaroni met gehakt, groente en tomaten saus. Ik had al niet echt trek, maar doordat de tomaten saus nogal overheersend was vond ik het niet echt lekker. Ik hield het bij een paar hapjes.


Dinsdag:
Carlo heeft wederom gekookt. We eten een salade met tonijn, slasaus en een scheutje knoflooksaus en aardappels met jus. Ik eet enkel de sla op.


Woensdag:
Ik eet weer een normale hoeveelheid. We eten Turkse pizza met salademix en knoflooksaus! Lekker!


Donderdag:
En weg is mijn eetlust weer. Ik heb zoveel pijn in mijn buik dat ik niet goed kan eten. Ik eet enkel de stukjes vis op. Deze hebben een krokant laagje en er zit spinazie en kaas is. Ik kocht ze bij de Lidl en ze zijn erg lekker.

Vrijdag:
Tijdens het avondeten lig ik op de bank. Later op de avond eet ik toch nog wat patatjes en een frikandel.

Zaterdag:
Ik vergeet om een foto te maken, maar ik eet een klein beetje broccoli en een speklapje.


Zondag:
Ik heb honger als een paard en besluit me hieraan over te geven. Ik zie wel hoe mijn maag erop gaat reageren. Ik eet aardappelschijfjes uit de airfryer met mayonaise, sperzieboontjes, een speklapje en appelmoes die mijn schoonvader zelf heeft gemaakt.


Weekmenu voor aankomende week:
Maandag: Chinese kool met rijst, koolvis en oester/knoflook woksaus
Dinsdag: Gekookte aardappelen met wortels en een braadworst
Woensdag: Broodje kipburger met sla, saus en ui
Donderdag: Witlof uit de oven met ham en kaas en gekookte aardappelen
Vrijdag: Aardappelen en sla met tonijn
Zaterdag: Patat met snacks
Zondag: Lasagne met gehakt en groenten


Maak jij ook altijd een weekmenu?




Gerelateerde artikelen:
- Eetdagboek #1
- Eetdagboek #2
- Personal update: Verstopt