zondag 24 juli 2016

Balea dusche & olperlen brombeer & bluten-duft


In het najaar ben ik meer van de bloemige geuren en in de zomer van de fruitige geuren. Dit is bij mijn parfums zo, maar ook onder de douche en in bad! Op dit moment gebruik ik onder de douche een douchegel van Balea met olie pareltjes erin en vandaag review ik deze!


De douchegel heeft de geur van braam en bloemen. Zoet en fruitig! In de douchegel zitten kleine pareltjes met olie erin die je huid verzorgen. De flacon bevat in totaal 250 ml en er staat niet een houdbaarheidsdatum op voor na het openen qua maanden, maar echt een datum. In dit geval 08-2018. Dit is zo'n 2,5 jaar nadat ik hem gekocht heb.


Toen ik de douchegel kocht was ik erg benieuwd naar wat de olieparels zouden doen voor mijn huid. Sinds de komst van Selena heb ik mijn huid niet echt extra verzorgd, dus mijn lichaam kan wel een oppepper gebruikten.

De geur van de douchegel vind ik heerlijk. Ik vind de fruitige geur overheersen en dat geeft het een zoete verassing.


Ik heb de flacon ondertussen bijna leeg, maar echt tevreden ben ik niet. Ik vind de olieparels niet een toevoeging hebben. Tenminste ik heb het niet kunnen ontdekken. Ook de geur blijft niet lang hangen. Wat mij betreft geen douchegel die je moet hebben.

Ik kocht deze douchegel met olieparels bij de Dm in Nordhorn (DE) voor €0,95.


Welke geuren gebruik jij vooral in het najaar en welke in het voorjaar? 




Gerelateerde artikelen: 
wat er onder de douche staat
beauty shoplog Duitsland Kaufland en Dm
Balea badzout en parels jasmijn/lelie en orchidee/vanille