donderdag 8 september 2016

Outfit after summer


Gisteren was het heerlijk weer en ik besloot mijn favoriete jurkje van de afgelopen zomer aan te trekken. Aan het eind van de dag besloot ik samen met Carlo om er foto's van te schieten. Het resultaat show ik vandaag.



Meestal combineer ik dit jurkje met een zwarte drie kwarts legging, maar die zat in de was, dus voor nu ging ik voor een lange legging.




De outfit: 
- Jurkje: Wibra
- Vestje: Paris2day
- Legging:  Hema
- Schoenen: vanHaren

Het jurkje kocht ik aan het begin van de zomer en koste volgens mij rond de 10 euro. Ze hadden hem in meerdere kleuren, maar deze kleur vond ik het mooiste. Ik ben nog wel terug geweest naar de winkel omdat ik ook nog een andere kleur wou kopen, maar helaas was mijn maat er toen al uit. Het vestje draag ik regelmatig. Vorig jaar droeg ik hem vaak over een mintgroene top.

De zwarte legging kocht ik pas geleden nieuw, maar het is niet de eerste die ik heb! Ik heb deze leggings denk ik zo'n 3 jaar geleden ontdekt en ik heb er al meerdere versleten. De schoenen had ik al een tijdje ongedragen in de kast staan, maar zo'n 1,5 maand geleden besloot ik ze uit te lopen en nu draag ik ze bijna dagelijks.


Ik draag bij deze outfit verder geen sieraden behalve mijn trouwring, maar die draag ik sinds ik getrouwd ben iedere dag. De make-up look die ik op heb konden jullie gisteren al zien in een artikel. 



Hoe zou jij dit jurkje combineren? 




Gerelateerde artikelen: