dinsdag 29 december 2015

Ootd Zwanger met kerst/oud en nieuw


In oktober was ik al aan het nadenken van wat ik aan zou moeten trekken met de kerstdagen. Na een lange zoektocht kocht ik voor 9 euro een heel leuk jurkje en zo zag ik er toch nog feestelijk uit met zwangere buik van 38.5 weken.


Het jurkje wat ik aan heb kocht ik voor €8,99 bij de Wibra. Hij heeft een glinsterend draadje erdoor wat een feestelijk effect geeft en hij is mooi nauwsluitend. Ik hoop dat ik hem eventueel na mijn zwangerschap ook nog kan dragen. Eronder draag ik een zwarte basic legging van de Hema. Ik had er zelf liever een huidkleurige panty onder gedragen, maar dat zit nu echt niet lekker meer. Ook had ik het mooier gevonden om er een paar pumps onder te dragen, maar wederom is dat iets wat ik niet meer ga passen! Het zijn dus mijn Chelsea boots van de vanHaren geworden. Aangezien het jurkje geen mouwen heeft draag ik een jasje over. Rood vind ik altijd erg leuk voor de feestdagen. Ik heb het jasje al jaren en ik kocht hem ooit bij de Skooter.


Om de outfit af te maken draag ik een armband en oorbellen met strass steentjes. Van beide weet ik niet meer waar ik ze gekocht heb.



Wat droeg jij tijdens de kerstdagen? En wat trek je met oud en nieuw aan?