zaterdag 12 december 2015

Kerstschoenen van de vanHaren


Nog minder dan een maand en dan is het alweer kerst. Zelf kijk ik altijd erg uit naar deze dagen en ik vind de voorbereidingen altijd net zo leuk als de dagen zelf. Helaas pas ik zelf steeds minder schoenen en ik denk dat ik zelf geen nieuw paar aanschaf, maar toch wou ik wel wat mooie modellen van de vanHaren met jullie delen! 



Sylvie Meis is het gezicht van de party collectie van 2015. Deze collectie bestaat uit 19 modellen die geschikt zijn voor de feestdagen. Allemaal pumps met als eyecatcher metallic, strass of kant! Ik vind deze collectie geweldig en baal zo dat ik er met mijn dikke vocht vasthoudende voeten niet in ga komen. Mijn twee favorieten van de college zijn het paar rechts boven en die links onderin. Die links onderin zijn trouwens een mix van twee paar schoenen die ik voor de bruiloft had gekocht!


Ook in de laarzencollectie is er voor ieder wat wils. Met details of basic en zowel met een hoge als lage hak! Het paar rechts onderin staat op mijn wishlist. Stoer en vrouwelijk! Daar hou ik van.

Ook voor de mensen die niet van hakken houden of er niet op kunnen lopen is er een uitgebreide collectie met ballerina's en slip-ons! De bordeauxrode midden onderin heb ik een tijdje terug gekocht en ze lopen super.

De modellen die ik laat zien zijn te krijgen op de online shop of in de winkel. 


Wat voor schoenen trek jij aan met de kerstdagen?