donderdag 9 februari 2017

Review: Fashion professional mascara


Altijd als ik bij de Action ben dan kijk ik even bij de beauty producten. Ik neem niet altijd wat mee, maar wel vaak. Zo vind ik bijvoorbeeld de foundation poeder en de lipproducten die ze verkopen erg fijn. Toen ik laatst een mascara zag liggen voor een prikkie besloot ik hem een kans te geven.


De mascara is zwart van kleur en de verpakking bevat 10 ml. De mascara is 12 maanden houdbaar en hij zit in een zwarte huls met een witte opdruk erop.


De mascara moet je wimpers het effect geven dat ze vals zijn. Volume en een mooie krul! Het is belangrijk dat je de mascara eerst goed schud en als je vollere wimpers wil dan kun je twee laagjes aanbrengen.


Het borsteltje is heel dun en bij het openen van de mascara valt me op dat de mascara niet al te lekker ruikt. Ik twijfel zelfs of ik hem wel wil gaan gebruiken, maar besluit het toch te doen.

Ogen zonder mascara:


Ogen met mascara:


Ogen opgemaakt:


Ik vind het resultaat van de mascara tegenvallen. Ik merk dat ik vrij veel laagjes moet aanbrengen om dit resultaat te krijgen en dan vind ik de volume erg tegenvallen en ook de krul zie ik niet echt. Aangezien de geur van de mascara ook heel vies is denk ik dat ik hem maar ga weggooien. Anders ligt hij vast toch alleen maar te verstoffen in mijn stash!


Ik kocht de mascara voor €1,49 bij de Action.


Welk beautyproduct van de Action vind jij een echte aanrader?




Gerelateerde artikelen: